HR Talk
(HR-ul vorbește)
Hai LIVE on-line, pe LinkedIn la discuția cu specialiștii în domeniul resurselor umane, “HR Talk”, făcând parte din seria de evenimente organizate de către 4CAREER – Welcome to your career! Evenimentul “HR Talk” este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, nationale si internationale, trainerii, consultanţii şi headhunterii, consultanții resurse umane se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul oamenilor. Alături de specialiștii cu experiență vastă, întâlnirile vor oferi know-how valoros și util, fiind dedicate pieței de HR ce își propun să abordeze subiecte dedicate profesioniștilor din departamentele de HR (societăți private și instituții publice), companiile de recrutare, organizațiile cu profil uman și consiliere în carieră etc. Avem posibilitatea să vorbim, printre altele, despre:
- Cum creezi de noi strategii de employer branding.
- Cum poți ajunge unul dintre cei mai atractivi angajatori.
- Viitorul atragerii, retenției și motivării angajatilor.
- Planuri de compensatii si beneficii oferite acestora.
- Modalitati de creștere a angajamentului angajaților și întărire a culturii organizaționale.
- Cum comunicăm strategia și cultura organizaționala angajaților.
- Managementul talentelor.
- Cum facem față stresului.
- Care sunt tendințele industriei wellness
- Cum creezi conținut pentru candidați și angajați.
- Trenduri de promovare pentru HR.
- Multe alte teme de interes actual.
Temele abordate vor fi diverse și diferite de la o ediție la alta, toate de actualitate și de interes pentru toți cei din industria resurselor umane, managerilor de departamente care conduc echipe, indiferent de felul muncii, consultanți HR (juniori și seniori), manageri HR, inspectori resurse umane etc. Participând vei avea posibilitatea:
- Să indentifici modalități de a crește angajamentul și de a crea o cultură puternică și pozitivă în companie.
- Să analizezi diferite planuri de compensații și beneficii necesare echipei.
- Să descoperi ce tipuri de medii de lucru conduc la o creștere a performanței și inovației în organizație.
- Să găsești modalități de a păstra sănătatea angajaților și de a crea planuri de sănătate la costuri optime.
- Să te întâlnești cu profesioniști de HR responsabili de strategii ale managementului resurselor umane.
Invitatele ediției din 20 iulie 2022, ora 19:00, sunt:
Irina Deaconu, Product Manager Work Retreat
Roxana Marin, Creative Strategist Work Retreat
Irina Deaconu, arhitect cu experiență în amenajarea de spații de hub și office, conduce divizia de dezvoltare a infrastructurii naționale de huburi tech Digital Nation. Work Retreat este proiectul de suflet în care pune la un loc expertiză în amenajarea hub-urilor tech și pasiunea pentru a descoperi și a savura locurile frumoase din țară. Roxana Marin, expert în comunicare, cu activitate de 18 ani atât pentru branduri locale cât și pentru proiecte internaționale. Din 2021 Marcom și parte din echipa Digital Nation și Creative Strategist Work Retreat. www.roxanamarin.life
Tema zilei este “Work Retreat”
Work Retreat este primul produs complet care mută birourile în cetăți medievale sau lângă mare, lansat de organizația Digital Nation.
Work Retreat este soluția premium de working și living care sprijină profesioniștii și echipele din companii să devină mai productive și creative, în medii alternative spațiilor de birou clasice sau chiar zonelor urbane aglomerate.
Work Retreat este o soluție personalizabilă care propune mutarea temporară a echipelor din companii în orașe din rețeaua Districtelor Digital Nation. Acestea sunt gândite pentru productivitate și creativitate, incluzând toate facilitățile necesare pentru o experiență completă: huburi proprii Digital Nation, cazare premium și posibilități de relaxare în zone naturale spectaculoase sau de conectare la comunități locale efervescente.
Work Retreat dezvoltă o rețea de 15 districte naționale în comunități vibrante, care capturează spiritul României frumoase și autentice. Primele două sunt deja active în Piatra Neamț și Brașov, iar următoarele districte vor fi inaugurate în următoarele luni, în regiuni turistice unice: lângă Marea Neagră sau chiar în inima ruralului românesc.
Principalele beneficii Work Retreat pentru echipe:
● descoperirea și experimentarea unei noi paradigme de working și living, mai productive și creative
● reconectarea la misiunea, valorile, obiectivele și cultura organizațională
● conectarea cu România frumoasă și comunitățile ei vibrante
Work Retreat este și o comunitate online activă, dedicată culturii și conversației despre soluțiile inteligente pentru viitorul muncii.
Pentru evenimentul postat pe Linkedin poți intra aici!
Pentru evenimentul postat pe Facebook poți intra aici!
TOMBOLĂ!!!
Vor participa la tragerea la sorti toți cei care vor adresa întrebări în cadrul evenimentului (perioada de transmisie live). Premiile ce se pot câștiga sunt:
- 1 Ședintă de managementul carierei oferită de către $CAREER
- 1 Carte oferită de către Librăria de Afaceri – Rentrop & Straton
- 1 SIFON LAVOAR oferit de către WIRQUIN România
Sponsorii ediției sunt: Librăria de Afaceri – Rentrop & Straton ce își propune întotdeauna să ajute oamenii de afaceri din România, managerii și șefii de departamente, oferindu-le servicii și produse de calitate, așa cum i-a obișuit până acum. O promisiune mereu onorată!Compania Wirquin România reprezintă un grup internațional în producția si comercializarea de produse sanitare revoluționare pentru băi și bucătării. Sunt inspirați din viața zilnică în crearea de articole inovative, ce au ca scop îmbunătățirea confortului!
Evenimentul va fi transmis LIVE AICI!
Parteneri
Premiile la tombolă
*Imagini cu titlu de prezentare.