HR Talk
(HR-ul vorbește)
Hai LIVE on-line, pe LinkedIn la discuția cu specialiștii în domeniul resurselor umane, “HR Talk”, făcând parte din seria de evenimente organizate de către 4CAREER – Welcome to your career! Evenimentul “HR Talk” este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, nationale si internationale, trainerii, consultanţii şi headhunterii, consultanții resurse umane se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul oamenilor. Alături de specialiștii cu experiență vastă, întâlnirile vor oferi know-how valoros și util, fiind dedicate pieței de HR ce își propun să abordeze subiecte dedicate profesioniștilor din departamentele de HR (societăți private și instituții publice), companiile de recrutare, organizațiile cu profil uman și consiliere în carieră etc. Avem posibilitatea să vorbim, printre altele, despre:
- Cum creezi noi strategii de employer branding.
- Cum poți ajunge unul dintre cei mai atractivi angajatori.
- Viitorul atragerii, retenției și motivării angajatilor.
- Planuri de compensatii si beneficii oferite acestora.
- Modalitati de creștere a angajamentului angajaților și întărire a culturii organizaționale.
- Cum comunicăm strategia și cultura organizaționala angajaților.
- Managementul talentelor.
- Cum facem față stresului.
- Care sunt tendințele industriei wellness
- Cum creezi conținut pentru candidați și angajați.
- Trenduri de promovare pentru HR.
- Multe alte teme de interes actual.
Temele abordate vor fi diverse și diferite de la o ediție la alta, toate de actualitate și de interes pentru toți cei din industria resurselor umane, managerilor de departamente care conduc echipe, indiferent de felul muncii, consultanți HR (juniori și seniori), manageri HR, inspectori resurse umane etc. Participând vei avea posibilitatea:
- Să indentifici modalități de a crește angajamentul și de a crea o cultură puternică și pozitivă în companie.
- Să analizezi diferite planuri de compensații și beneficii necesare echipei.
- Să descoperi ce tipuri de medii de lucru conduc la o creștere a performanței și inovației în organizație.
- Să găsești modalități de a păstra sănătatea angajaților și de a crea planuri de sănătate la costuri optime.
- Să te întâlnești cu profesioniști de HR responsabili de strategii ale managementului resurselor umane.
Invitata ediției din 31 august 2022, ora 19:00, este:
Valentina Costachescu, Consilier în Asistență Socială
Faptul că suntem diferiți ne face să fim unici. Să fii altfel decât ceilalți este minunat. Valentina a absolvit Facultatea de Psihologie și Asistență Socială în specializarea asistență socială dar și un master în consiliere în domeniul social la Universitatea București. Lucreaza in domeniul social de 5 ani ca asistent social, consilier școlar dar ofer și ședințe de consiliere individuală (copii, adolescenți și adulți) în cadrul cabinetului personal.
Tema zilei este “Educație pentru o viață sănătoasă”
Educația pentru o viață sănătoasă este de fapt un concept ce stă la baza a ceea ce suntem.
Educația începe din primii ani de viață, de când deschidem ochii și nu se termină niciodată. Ce suntem noi azi? Suntem suma educației primite într-un cadru formal și a autoeducației pe care ne-am oferit-o singuri de-a lungul vieții. Valorile noastre suntem noi și ne definesc ca oameni.
De ce avem nevoie de educație, mai ales de o educație continuă? Trăim într-o societate în continuă schimbare. E normal ca la un moment dat să nu ne mai simțim ca fiind potriviți într-un anumit contest. Ce facem? Schimbăm contextul sau percepția noastră asupra mediului.
Dar ce este educația totuși? Educația este un cumul de cunoștințe de factură generală, profesională, personală, de intuiție, bun gust și bun simț, al pasiunilor si hobby-urilor noastre, amintiri si trăiri actuale. Pare ciudată această combinație, nu? Te va lamuri în scurt timp de ce și cum văd ea această combinație „fatală”, o să-mi permit să-i spun, ca fiind cheia succesului pentru o viața sănătoasă.
Pentru evenimentul postat pe Linkedin poți intra aici!
Pentru evenimentul postat pe Facebook poți intra aici!
TOMBOLĂ!!!
Vor participa la tragerea la sorti toți cei care vor adresa întrebări în cadrul evenimentului (perioada de transmisie live). Premiile ce se pot câștiga sunt:
- 1 Ședintă de managementul carierei oferită de către 4CAREER
- 1 Carte oferită de către Librăria de Afaceri – Rentrop & Straton
Sponsorul ediției este: Librăria de Afaceri – Rentrop & Straton ce își propune întotdeauna să ajute oamenii de afaceri din România, managerii și șefii de departamente, oferindu-le servicii și produse de calitate, așa cum i-a obișuit până acum. O promisiune mereu onorată!
Evenimentul va fi transmis LIVE AICI!
Parteneri
Premiile la tombolă
Carte | Ședintă de managementul carierei | |
Librăria de Afaceri – Rentrop & Straton ce își propune întotdeauna să ajute oamenii de afaceri din România | Candidatul beneficiază de un program de consiliere creat special pentru sine, care ţine cont de preferinţele şi interesele sale. |
*Imagini cu titlu de prezentare.